Mijn bestelling aangekomen na 1 dag!

Fijne winkel

Ik kom al een jaar of 20 in deze fijne winkel met mooie kleding. Verkoopsters zijn vriendelijk en staan altijd klaar om te helpen of advies te geven.

Duidelijke site, duidelijke communicatie via de mail. Snelle levering!

Zeer tevreden over al mijn aankopen

Fijn om bij Jeroen Beekman online iets te kopen. Geven precies de maten goed aan zoals ook de materialen die in de stoffen zijn. Zijn telefonisch ook altijd goed te bereiken en kunnen al je vragen beantwoorden. Snelle levering en goede kwaliteit.

Erg goed.

Betrouwbaar

Kleding snel ontvangen was fantastisch en heel tevreden over de kwaliteit het was precies zoals omschreven!

Artikel wordt snel en correct verzonden

overzichtelijk winkelen online

Als ik bel over iets dan krijg ik altijd een zeer servicegerichte medewerkster aan de telefoon. Zeer persoonlijke benadering. Verder vind ik de collectiekeuze goed en mooi. Ruime sortering jassen. Vind je nergens anders.

Uitstekend!

Gewoon goed!

Uitstekende ervaring !

Het bestelde produkt voldeed aan de beschrijving en werd binnen twee dagen afgeleverd goede service en ruime keuze !

Goede service.

Mooie kleding! Altijd netjes verpakt, en verzonden!

Prachtige zaken mooie merken

Goed advies

Fijne webshop en goed verzorgde levering.

Mooie kleding netjes verpakt en vlugge levering TOP

Daar wordt je blij van

Je wordt blij van de mooie merken en collectie bij Jeroen Beekman. De bestellingen worden goed bezorgd.

Webshop gaat prima

Omdat een broek mij totaal niet paste heb ik hem moeten retourneren. Helaas loop ik dus wel mijn korting mis. Ik had wel een andere broek besteld van het zelfde merk. Die wel prima paste

Mooie producten en een uitstekende service!

Mooie winkel, kleding goed en waarheidsgetrouw gepresenteerd. Eigenlijk geen vervelende verassingen. Bij vragen, heel vriendelijk personeel. Heel tevreden en ik ben graag klant!

Betrouwbaar

Dit is een betrouwbare website/winkel. Tijdige levering en eventuele retour verwerking geschiedt binnen redelijke termijn. Alles is keurig verzorgd ingepakt voordat het verzonden wordt

Mooi product ,goed verpakt, snel geleverd!

Heel mooi doltruitje, netjes verpakt en snel verzonden!

Goedeservice

Als je wat besteld .netjes verpakt .

Alles wat je kan verwachten

Keurig volgens afspraak geleverd. Ook met zorg verpakt.

Artikel onder het stof/haren/pluisjes

Leuke trui besteld, echter niet eens gepast! Trui zit onder de pluisjes, stof en haren. Erg jammer en onsmakelijk!! Retour gestuurd

Mooie mode merken

Fantastische mode merken, leuke aanbiedingen als vaste klant en keurig verpakt artikel geleverd.

Escudo 10

8305 BM Emmeloord